"Doamne, iti multumesc ca ieri ai fost cu mine si azi sunt sub protectia Ta. Ajuta-mi sa nu ma ingrijorez de ziua de maine, sa imi aduc aminte ca dragostea Ta ocrotitoare ma asteapta si in acel maine pe care nu il cunosc."
"Señor, gracias por estar ayer conmigo y hoy estoy bajo su protección. Ayúdeme a no preocuparme por el mañana, a recordarle que su amor guardián también me espera en este mañana que no sé. " Parintele Arsenie Boca

vineri, 2 august 2013

Papucul Sfantului Efrem cel Nou, in Constanta

        Acum o luna, am comandat doua carti:un ghid roman-grec si o carte cu minunile Sfantului Efrem cel Nou in Romania. Din pacate, nu am reusit sa citesc din ea atunci, cu gandul ca la intoarcerea din vacanta voi fi mai linistita si voi citi in pace aceasta carte.
Vedere la Turnul cu ceas din cetatea medieval a orasului vechi, Varousi
      Mare mi-a fost bucuria sa descopar ca Sfantul Efrem cel Nou s-a nascut cin Trikala, oras al provinicei Thessalia, in 1384. Intr-una din zilele de vacanta, mai exact vineri, dupa ce am vizitat Manastirea Sfanta Treime de la Meteora, am plecat spre Trikala; un oras frumos despre care stiam ca adaposteste o cetate veche si  raul    ce trece prin mijlocul orasului. 
   Nu stiam atunci ca acolo s-a nascut un mare Sfant al zilelor noastre...In acest oras tanarul Coanstantin, nascut in ziua Sfinte Cruci, 14 septembrie, a vietuit vreme de 14 ani, dupa care la sfatul mamei sale s-a retras in Manastirea Nea Makri, pentru a nu cadea in mana asupritorilor turci, care rapeau baietii cei mari din toate familiile pentru ai face ieniceri.
     
Raul Litheon, afluent al raului Pineios, ce traverseaza centrul orasului
       Aseara am primti un mesaj de la o maicuta buna, prin care am aflat ca: papucul Sfantului Efrem cel Nou va sosi la Biserica Sfantul Nectarie din Constanta la ora 17. Pentru cei  care doresc sa se inchine, probabil stiti, ca biserica se afla imediat dupa ce treci Podul de butelii, pe parte stanga, daca vii dinspre Tomis III. Aceasta biserica adaposteste si particele ala Moastelor Sfantului Nectarie , ale Sfantului Teodor Tiron si vesminte ale Cuvioasei Maicii Paraschiva.   

Papucul Sfantului Efrem cel Nou

          Din cartea de care va spuneam am ales un fragment care mi-a placut foarte mult:

 "Oare cum ar fi dacă am putea simți suspinul tuturor oamenilor de 
pe pământ? Daca le-am ști toate gândurile, toate durerile și întreaga viata mai bine decât și-o cunosc ei înșiși? Cum ar fi dacă nu am putea sa răbdam suferința vreunui semen fără sa ne doară pe noi înșine însutit? Cum ar fi sa-i iubim pe ceilalți înmiit mai mult decât pe noi înșine? Cum ar fi dacă ne-am simți nedespărțiți de fiecare om care a fost, este și va mai fi pe acest pământ? Cum ar fi dacă ne-am împărtăși din blânda  lumina dumnezeiasca și mintea si inima noastră s-ar largi atât de mult încât sa cuprindă suspinul și durerea întregii făpturi?
     Noi nu cunoaștem din trăire cum sunt aceste lucruri. Dar Sfântul Efrem le știe prea bine. Aceasta este însăși viata lui, 
salasuirea lui intru Duhul Sfânt, 
părtășia necurmata la dumnezeiasca fire.
    Chemați-l! Este mai aproape decât aerul pe care il respirați, decât lumina pe care o vedeți, mai aproape decât chipul celui mai drag om pe care il aveți. El este Sfantul Efrem cel Nou! Este intre cetele Sfinților Cuvioși și Mucenici, fiu preaiubit al minunatului nostru Dumnezeu, Mântuitorul Iisus Hristos."

                                                         Sfantul Efrem cel Nou. Minuni in Romania


      P.S.  Astazi, dupa ce am trecut  sa ne închinam, la Biserica Sfântul Nectarie, am aflat ca papucul Sfântului Efrem cel Nou va fi dus la Mănăstirea Dionisie Exigul, fiind un dar primit de Parintele Ghenadie.
       Manastirea se afla în localitatea Târgușor; pe drumul ce duce spre Mănăstirea Sfântul Ioan Casian se face un drum la dreapta, înainte de calea ferata, și veți vedea un indicator către rezervația Gura Dobrogei cât si Manastire. Locul este de o frumusete binecuvantata, într-o oaza de liniște și verdeața!

  Sa va fie de folos si Rugaciunea parintilor pentru copii catre Sfantul Efrem cel Nou

   Inainte de ziua hramului, 5 mai 2015, au fost aduse la manastire si Vesmintele Sfantului Efrem cel Nou!



11 comentarii:

  1. Si eu am fost ajutata de Sfantul Efrem Cel Nou In anul 2012 am aflat printr un examen RMN ca baiatul nostru are doua tumori benigne la creier cu posibilitati foarte mici de a se dezvolta dar care trebuie urmarite anual Clinic nu avea nici un fel de manifestare dar numai la aflarea vestii am facut o forma de depresie de care nu credeam ca o sa ma vindec fara ajutorul medicilorDe la o cunostinta primisem o carticica Sfantul Efrem Cel Nou

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. VIATA,MINUNI,PARACLISE,ACATISTE SI RUGACIUNI impreuna cu o iconita M am rugat Sfantului Efrem Cel Nou si astazi baiatul nostru e bine sanatos, dupa alte 2 RMN uri de control ,lucru confirmat de medici.Si eu sunt bine,am trecut cu bine peste toate datorita ajutorului Sfantului Efrem Cel Nou. De cate ori am cerut ajutorul Sfantului l am primit intotdeauna foarte repede in orice problema.Nu ezitati sa cereti ajutorul Sfantului Efrem Cel Nou ! Multumim Sfinte Efrem Cel Nou!

      Ștergere
    2. Ma bucur ca ai avut parte de ajutorul Sfantului! E o mare binecuvantare ca Bunul Dumnezeu ne daruieste si ne dezvaluie atatia Sfintii, acum in vremuri in care avem nevoie de sprijinul Lor nepretuit!

      Ștergere
    3. Multumim Tie Doamne pentru negraita smerenie si dragoste pe care ni le descoperi prin Sfantul Efrem Cel Nou si prin toti Sfintii Tai! Maica Domnului si Sfantul Mare Mucenic Efrem Cel Nou m-au ajutat de cate ori m-am rugat Un simplu gand la Sfantul si totul a fost bine
      Mam operat de hemoizi in urma cu 10 zile Durerile la colonoscopie si mai ales postoperatorii sunt sunt cumplite Am ajuns acasa cu dureri foarte mari la cea mai mica miscare
      Intro seara intre doua reprize de plans de durere am baut o picatura de ulei adus de la candela ce sta aprinsa la moastele Sf Efrem Cel Nou A doua zi durerile au fost atat de mici de parca operatia fusese facuta cu foarte mult timp in urma DIN NOU SFANTUL S-A MILOSTIVIT DE MINE! A CATA OARA!!!! Am continuat sa beau cate o picaturaa de ulei in fiecare seara si ma simt foarte bine Sfantul Efrem Cel Nou a fost cu mine si in sala de operatie si in fiecare minut dupa aceea Sfantul este alaturi de mine si de familia mea de cate ori ii cerem ajutorul In vara ce a trecut in urma unei miscari gresite sotul meu s-a accidentat la masina de tuns iarba Ne pregateam sa mergem la spital ;isi pierduse o parte din unghie si din burciul degetului de la mana dreapta si era nevoie de cateva copci S-a speriat foarte tare si a cazut in curte cu picioarele sub el iar limba a ajuns ia gat. In alta exprimare "si a inghitit limba" Copiii tipau si cand l-am gasit era proape plecat dincolo.Intro secuna de disperare mi am vazut toata viata alaturi de el ca intrun film Sfantul mi a dat putere ,l-am ridicat de sbsuori si fiica mea a reusit sa-i deschida gura si sa-i scoata limba Culoarea fetei s-a schimbat de la galben-pamant la roz Si-a reveni ,nu-si aducea aminte nimic Degetul i-a fost reconstruit si e bine MULTUMESC SFINTE MARE MUCENIC EFREM CEL NOU GRABNIC AJUTATOR SI MARE TAMADUITOR DE MULTE FELURI DE BOLI Am continuat sa ma rog la Sfantul Efrem Cel Nou si sa-i multumesc in fiecare zi
      Rugati-va la Sfantul si va va ajuta!

      Ștergere
    4. Multumim Tie Doamne pentru negraita smerenie si dragoste pe care ni le descoperi prin Sfantul Efrem Cel Nou si prin toti Sfintii Tai!

      Ștergere
    5. Multumim Tie Doamne pentru negraita smerenie si dragoste pe care ni le descoperi prin Sfantul Efrem Cel Nou si prin toti Sfintii Tai ! Va relatez din nou despre ajutorul primit de la Maica Domnului si Sf Efrem Cel Nou.Fiica mea a ramas in urma unei viroze cu o ameteala continua.Am fost sfatuita sa o duc la neurolog pentru investigatii Eram foarte speriata pentru ca ameteala persista si nu reusisem sa obtin o programarea decat peste 3 saptamani.M am rugat la Maica Domnului si la Sf Efrem Cel Nou si in cursul aceleiasi zile am fost sunata de clinica unde facusem programarea ca s a eliberat un loc a doua zi.Am fost,a cosultat o si au spus ca nu e nimic grav:o tensiune mica,simptome postviroza.o usoara anemie.I au prescris o serie de analize care sper ca vor avea rezultat bun
      DIN NOU SF EFREM CEL NOU A FOST ALATURI DE MINE SI DE FAMILIA MEA CA DE FIECARE DATA! MULTUMESC SFINTE MARE MUCENICE EFREM CEL NOU MARE FACATOR DE MINUNI ,GRABNIC AJUTATOR SI MARE TAMADUITOR DE MULTE FELURI DE BOLI!

      Ștergere
    6. Multumim Tie Doamne pentru negraita smerenie si dragoste pe care ni le descoperi prin Sfantul Efrem Cel Nou si prin toti Sfintii Tai!
      Pe data de 21 aprilie 2015 tatal meu s a stins din viata dupa 4 ani de cand a fost diagnosticat cu cancer de colon.
      Eu nu locuiesc in acelasi judet si ca sa ajung la el imi trebuiau aproximativ 4 ore .
      Mam rugat la Maica Domnului, la Sf Efrem Cel Nou si la Sf Luca al Crimeei sa i usureze chinurile .A avut dureri suportabile si a murit acasa la o zi dupa externare.
      M am rugat Sf Mare Mucenic Efrem Cel Nou ca atunci cand se va intampla sa fiu alaturi de el.Sfantul mi a ascultat rugamintea din nou si mi a indeplinit dorinta.
      Am ajuns casa la tatal meu cu o zi inainte sa moara, cu gandul ca a doua zi la ora 7 sa plec inapoi.Dimineata am hotarat sa plec la 7.30 apoi la 8 apoi la8.30.Era ora 8.20 cand m am dus in camera alaturata sa mi iau haina sa plec. M am intors sa mi iau ramas bun. Sa uitat la mine si aplecat …..dincolo .Era ora 8.28 !!!!
      A plecat usor si linistit stiind ca suntem acolo si eu si sotul meu.
      Seara se intreba ce va face el daca vom pleca acasa la noi.
      A plecat el stiindu ne acolo langa el.
      SFANTUL EFREM CEL NOU M A ASCULTAT SI MI A INDEPLINIT DORINTA ! AM FOST LANGA TATAL MEU CAND A MURIT1
      MULTUMESC SFINTE EFREM CEL NOU SI I MULTUMESC DOMNULUI PENTRU AFLAREA SFINTELOR TALE MOASTE!

      Ștergere
    7. Multumim Tie Doamne pentru negraita smerenie si dragoste pe care ni le descoperi prin Sfantul Efrem Cel Nou si prin toti Sfintii Tai!
      Pe data de 21 aprilie 2015 tatal meu s a stins din viata dupa 4 ani de cand a fost diagnosticat cu cancer de colon.
      Eu nu locuiesc in acelasi judet si ca sa ajung la el imi trebuiau aproximativ 4 ore .
      M am rugat la Maica Domnului, la Sf Efrem Cel Nou si la Sf Luca al Crimeei sa i usureze chinurile .A avut dureri suportabile si a murit acasa la o zi dupa externare.
      M am rugat Sf Mare Mucenic Efrem Cel Nou ca atunci cand se va intampla sa fiu alaturi de el.Sfantul mi a ascultat rugamintea din nou si mi a indeplinit dorinta.
      Am ajuns casa la tatal meu cu o zi inainte sa moara, cu gandul ca a doua zi la ora 7 sa plec inapoi.Dimineata am hotarat sa plec la 7.30 apoi la 8 apoi la8.30.Era ora 8.20 cand m am dus in camera alaturata sa mi iau haina sa plec. M am intors sa mi iau ramas bun. Sa uitat la mine si aplecat …..dincolo .Era ora 8.28 !!!!
      A plecat usor si linistit stiind ca suntem acolo si eu si sotul meu.
      Seara se intreba ce va face el daca vom pleca acasa la noi.
      A plecat el stiindu ne acolo langa el.
      SFANTUL EFREM CEL NOU M A ASCULTAT SI MI A INDEPLINIT DORINTA ! AM FOST LANGA TATAL MEU CAND A MURIT!
      MULTUMESC SFINTE EFREM CEL NOU SI I MULTUMESC DOMNULUI PENTRU AFLAREA SFINTELOR TALE MOASTE LA CARE NOI,PACATOSII NE PUTEM RUGA!

      Ștergere
  2. Si pentru mama mea, Sf. Efrem cel Nou a facut o minune. Are noduli ca un colier in jurul gatului. Acesti nodul i-au crescut in 2 ani (de la ultimul control) foarte mult si nu a stiut acest fapt. Mergand la Iasi, (noi fiind din Suceava) pentru a vedea cum poate rezolva aceasta problema, deoarece o deranja cand manca sau cand statea in anumite pozitii, d-na dr. de acolo i-a zis ca trebuie sa o programeze pentru punctie si apoi pentru operatie. Evident ca nu am fost de acord cu operatia si am zis sa mai consultam o a doua parere a unui al dr. Am mers la Bucuresti ,la Institutul National de Endocrinologie Parhon, la dl. dr. Constantin Dumitrescu. I-am zis in mare parte situatia si dumnealui a internat-o in spital pentru a-i face investigatii. A stat 2 saptamani in spital. Printre invstigatiile pe care a trebuit sa le faca, bineinteles ca s-a ajuns si la punctie. Si cand a ajuns la punctie, dr.din spital, cel care era specialitzat in punctie i-a zis ca nu e nevoie de asa ceva momentan si sa revina la control. Am fost foarte fericite ca nu este nevoie de punctie pt ca ei ii era foarte frica. Dupa care dl. dr. Constantin Dumitrescu a zis ca nu este nevoie nici de operatie si ca ii va da tratament. Asa a si fost. Tin sa precizez ca abia l-a Bucuresti ne-a spus cineva despre Sf. Efrem cel Nou. Iar perioada pentru care ne-am rugat a fost una ft scurta. Este grabnic ajutator. Sfinte Mare Mucenice Efrem cel Nou iti multumesc ! Cristina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slava Domnului! ma bucur ca va venit in ajutor Sfantul Efrem cel Nou!Din toate minunile citite am inteles ca e grabnic ajutator pentru toti care se roaga cu nadejde si credinta!Multa sanatate in continuare!

      Ștergere
  3. MULTUMESC SF EFREM CEL NOU PENTRU AJUTORUL CE MI L A DAT DIN NOU
    La un control de rutina mi s au descoperit polipi pe col,au fost extirpati si s a facut biopsia.Rezultatul a fost bun M am rugat din tot sufletul la MAICA DOMNULUI,SF EFREMCEL NOU si SF PARASCHEVA de la Iasi Multumim Tie Doamne pentru negraita smerenie si dragoste pe care ni le descoperi prin Sfantul Efrem Cel Nou si prin toti Sfintii Tai!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc de vizita!

Postări populare

Colectie citate

  • "Viata e altceva decat o visam, mai ales pentru ca si noi suntem altfel decat ne credeam. O singura ambitie este legitima: aceea de a fi mai buni". Monseniorul Vladimir Ghika.
  • "Dumnezeu e pretutindeni doar ca trebuie rugat. Uneori chiar o rugaciune scurta facuta insa din tot sufletul si cu toata inima te ajuta daca o zici cu putere." Parintele Arsenie Boca
  • "Cea mai bogată moștenire pe care parinții pot să o lase copiilor este copilăria fericită, plină de amintiri tandre despre tatăl și mama lor. Aceas­ta va lumina zilele care vin, îi va păzi de ispite și îi va ajuta în încercările vieții de zi cu zi după ce vor părăsi casa părintească." Sfânta Muceniță Alexandra Feodorovna
  • "Mare este puterea nadejdii in Dumnezeu. Ea este fortareata ce nu poate fi cucerita, zid nesurpat, alianta nebiruita, liman pasnic, turn nebiruit, arma puternica, putere neinfranta, care afla iesire chiar si acolo unde nu exista loc de trecere." Sfantul Ioan Gura de Aur
  • Fericit cel ce si-a cunoscut puterile sale, lucru care este temelia fiecarei virtuti". Sfantul Isaac Sirul
  • "Nu am nici o teama...in lumea aceasta exista dragoste si frumusete! Cuvioasul Arhim. Arsenie Papacioc
  • "Nu minunile Îl descoperă pe Dumnezeu oamenilor, ci acel ceva despre Dumnezeu se descoperă în inima pregătită pentru asta. Este ceea ce se numește 'arderea inimii'. " Parintele Serafim Rose
  • "Să credem mai mult cuvintelor care ne arată căile vieţii veşnice, decât să ne îndeletnicim în lucruri care ne aduc pierzare" Sfantul Mucenic Haralambie
  • "Omul lui Dumnezeu trebuie sa fie simplu si lipsit de rautate sau viclenie, pentru ca Hristos a spus: De nu va veti intoarce si nu veti fi precum pruncii, nu veti intra in Imparatia cerurilor(Matei 18, 3)." Sfantul Ioan Gura de Aur
  • "Ascultaţi, atunci când celălalt este mânios, orice i-ai spune nu poţi face nimic. Este mai bine ca în clipa aceea să taci şi să te rogi. Prin rugăciune acela se va calma, se va linişti şi după aceea te vei putea înţelege cu el. Uită-te şi la pescari! Ei nu merg la pescuit dacă marea nu este liniştită, ci fac răbdare până ce va îndrepta vremea." Sfantul Paisie Aghioritul
  • "Bucuria mea, castiga duhul pacii si atunci mii de oameni se vor mantui in preajma ta." Sfantul Serafim de Sarov
  • "Iisus da omului destinul si toata energia lui divina. Iisus este un destin intruchipat. Cine-L ajunge... stie ce are de facut!" Parintele Arsenie Boca
  • "Nimic nu este asa de placut lui Dumnezeu ca multumirea." Sfantul Ioan Gura de Aur
  • "Dumnezeu ca Facator isi iubeste intreaga creatie, insa omului ii poarta o dragoste aparte. Dupa chipul Sau l-a plasmuit pe om, spre a-l face partas bunatatii si fericirii Sale." Sfantul Ierarh Nectarie
  • "Precum ochiul este atras de frumusetea celor vazute, la fel mintea curata este atrasa de cunostinta celor nevazute." Sfantul Maxim Marturisitorul
  • "Dragostea este ca o albina foarte lucratoare, care aduna de pretutindeni cele bune si le depoziteaza in sufletul celui care iubeste." Sfantul Ioan Gura de Aur
  • "Maica Domnului jertfeste mereu, sufera mereu si cred ca se lupta chiar si cu dreptatea divina aparand pe neputinciosii care o cer in ajutor." Arhim. Arsenie Papacioc
  • "Fii mei, sa nu iubim cu vorba, numai cu gura, ci cu fapta si cu adevarul." Sfantul Apostol si Evanghelist Ioan
  • "Deci, fratilor, bucurati-va! Desavasiti-va, mangaiati-va, fiti uniti in cuget, traiti in pace, si Dumnezeul dragostei si al pacii va fi cu voi!" Sfantul Apostol Pavel
  • "Fericiti cel care, gospodarindu-si averile curate, intinde o mana a Lui Dumnezeu celor nevoiasi." Sfantul Grigorie Teologul
  • "Castiga duhul pacii si atunci mii de inimi se vor mantui in preajma ta." Sfantul Serafim de Sarov
  • "Roaga-te si lucreaza! Iata pravila de aur ce imbratiseaza toata intelepciunea vietii pamantesti." Parintele Arsenie Boca
  • "Sa iubesti pe aproapele tau ca pe tine insuti.Iubirea nu face rau aproapelui; Iubirea este deci implinirea legii." Sfantul Apostol Pavel
  • "Recomand o nesfarsita veselie in ascunsul tau, ca aceea marturiseste ca esti cu Iisus Hristos in inima ta si-n respiratia ta. Inima ta va vibra mereu o rugaciune fara cuvinte." Arhim. Arsenie Papacioc
  • "In aceasta am cunoscut iubirea: ca El Si-a pus sufletul Sau pentru noi si noi datori suntem sa ne punem sufletele pentru fratii nostri." Sfantul Apostol si Evanghelist Ioan
  • "Nu vei avea vreodata bucurie deplina sau eliberare totala de ceea ce e mic si tulburator, daca nu ai pus peste viata pecetea micii tale jertfe." Parintele Arsenie Papacioc
  • "Vorba buna si zambetul si fapta binefacatoare sunt raze ale soarelui rasfrante in sufletul omului." Nicolae Iorga
  • "Fiecare clipa poate oferi un prilej binecuvantat sau chiar unic pentru a va arata nobletea voastra de slujitori alaturi de ingeri." Cuviosul Parinte Arsenie Papacioc
  • "Linistea este inceputul curatirii sufletului" Sfantul Vasile cel Mare
  • "Om desavarsit este acela care iubeste adevarul si dreptatea, care Il cinsteste pe Dumnezeu, nu face fapte rele si este milostiv." Sfantul Vasile cel Mare
  • "Fericiti cei ce L-au indragit pe Dumnezeu si din dragoste pentru El nesocotesc toate cele pamantest." Sfantul Efrem Sirul
  • "Daca tineretea ar sti si batranetea ar putea..." Parintele Arsenie Papacioc
  • " Om desavarsit este acela care iubeste adevarul si dreptatea, care Il cinsteste pe Dumnezeu, nu face fapte rele si este milostiv." Sfantul Vasile cel Mare
  • "Ale Tale sunt cerurile si al Tau este pamantul; lumea si plinirea ei Tu le-ai intemeiat." Un psalm al lui David catre Dumnezeu
  • "Numai la bine sa te gandesti si numai pe el sa-l savarsesti." Parintele Evmenie Cretanul
  • "Nu te mahni atunci cand nu primaesti indata de la Dumnezeu ceea ce ceri. Pentru ca vrea sa-ti daruiasca si mai multe bunatati daca ramai lipit de El prin rugaciune staruitoare. Si ce altceva este mai inalt decat legatura ta cu Dumnezeu si decat comuniunea cu El? Sfantul Nil Ascetul
  • "Dreapta judecata este o virtute insemnata,ea este intr-un fel izvorul si radacina tuturor virtutilor." Sfantul Ioan Casian
  • "Toata fapta buna trebuie s-o conduca dreapta credinta in Iisus Hristos si dreapta socoteala sau cumpana dreapta. Dumnezeiasca Scriptura zice: Nu te abate nici la drepata nici la stanga. Calea de mijloc este calea imparateasca." Arhim. Cleopa Ilie
  • Parintele Arsenie Boca
  • "Pastrarea capacitatii de incadrare in disciplina a unui suflet face dovada armoniei si valorii sale."
  • "Cea mai lunga cale este calea care duce de la urechi la inima". parintele Aresnie Boca
  • "Maica Domnului jerfeste mereu, sufera mereu si cred ca se lupta chiar si cu dreptatea divina aparand pe neputinciosii care o cer in ajutor" Arhim. Arsenie Papacioc
  • " O tinerete daca nu-i structurata si cu ceva batranete, e in primejdie. Si daca exista o nuanta de batranete la tinerete, va exista si tinerete la batranete!" Arhim. Arsenie Papacioc
  • "Aceasta este ratiunea ascunsa a Providentei: toata lumea este ispitita se se ciocneasca de Iisus." Parintele Arsenie Boca
  • "Sa lupti pana la urma impotriva pacatului, ca sa implinesti cuvantul Mantuitorului: Iubiti-va! Tineti minte acest lucru: Criteriul de judecata la Dumnezeu este iubirea" Parintele Arsenie Papacioc
  • "Fericit cel ce si-a cunoscut puterile sale, lucru care este temelia fiecarei virtuti." Sfantul Efrem Sirul
  • "Sa cunoastem bine cursele si sa pasim departe de ele. Sa aflam unde sunt prapastiile si nici macar sa nu ne apropiem de ele. Aceasta sa fie pentru noi straduinta de a ne asigura duhovniceste..." Sfantul Sfantul Ioan Gura de Aur
  • "Cum putem salva neamul? Raspunsul e acesta: pune-te tu la punct, omule - lume mica in care se oglindeste o lume mare. Rugandu-te pentru celalalt esti un mic mantuitor candva undeva." Arhim. Arsenie Papcioc
  • "Daca oamenii ar fi intotdeauna seriosi si nu-si vor ingadui putin relaxare sau amuzament, ar innebuni sau ar deveni labili fara sa-si dea macar seama." Herodot
  • "Tot ce ai nevoie ca sa schimbi lumea este dragoste, pentru ca dragostea schimba tot ce atinge."
  • " Iisus cu mare dor ar vrea sa locuiasca in inima ta.Deschide! Inima ta ar fi un mic cer divin." Arhim. Arsenie Papacioc
  • "Prietenul se castiga prin fidelitate, modestie si generozitate." Proverb arab
  • "Fii impacat cu sufletul tau, si, atunci, cerul si pamantul se vor impaca cu tine." Sfantul Isac Sirul
  • "Multumirea cu putin este singura comoara care nu se sfarseste niciodata." Sfantul Vasile cel Mare
  • "Rugaciunea alunga intristarea si micimea de suflet." Sfantul Nil Ascetul
  • "Mare este puterea nadejdii in Dumnezeu. Ea este fortareata ce nu poate fi cucerita, zid nesurpat, alianta nebiruita, liman pasnic, turn nebiruit, arma puternica, putere neinfranata, care afla loc de iesire chiar si acolo unde nu este loc de trecere." Sfantul Ioan Gura de Aur
  • " Cei care fac binele isi au invistierita rasplata in insasi fapta lor."
  • "Rugaciunea este inima ta in inima lui Dumnezeu!" Arhim . Arsenie Papacioc
  • "Spiritul omului nu-si poate intinde aripile aici pe pamant daca nu se simte inconjurat de iubire, vesnicie si nemarginire". Ilie Miniatis
  • "In aceasta am cunoscut iubirea: ca El Si-a pus sufletul Sau pentru noi si noi datori suntem sa ne punem sufletele pentru fratii nostri." Sfantul Apostol si Evanghelist Ioan
  • "Recomand o nesfarsita veselie in ascunsul tau, ca aceea marturiseste ca esti cu Iisus Hristos in inima ta si-n respiratia ta. Inima ta va vibra mereu o rugaciune fara cuvinte." Arhim. Arsenie Papacioc